Sidor

måndag 2 januari 2017

Hej och håå!

Fullt ös idag. Ute en långis med hundarna efter min goda natts sömn. Visserligen med lite hjälp för tankarna snurrar hej vilt just nu, men ändå 😝 
Sen började jag måla lite lister i hallen som blivit alldeles gula och skavda. Ska ju byta golv snart, hoppas jag iaf och då kan jag syssla med lite sånt som jag faktiskt kan! 

Sen kom min fina Sara på besök med både blommor o underbar oreo kaka!! Har jag sagt att jag älskar den människan 😂😍😍

Sen kom Nova hem och hade med sig en kompis för övernattning så såklart blev de ett besök på maxi för att handla ansiktsmasker, nagellack och massa gotte. En annan sitter på jobbet igen för ytligare en jobbnatt. Men sen ledig iaf 3 nätter innan de är dags för monsterveckan. 

Puss och Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar