Sidor

torsdag 5 januari 2017

2017 đŸ’«

KĂ€nns spĂ€nnande och rent med nytt Ă„r. Detta Ă„rets ska bli sĂ„ mycket bĂ€ttre Ă€n förra Ă„ret Ă€ven om det varit en resa som lĂ€rt mig enormt mycket om mig sjĂ€lv, familj, vĂ€nner o livet. TrĂ„kiga lĂ€xor men ibland nyttigt. Jag har hittat nya fina vĂ€nner. Ibland har jag undrat varför gamla vĂ€nner behandlat mig illa. Man kan aldrig veta men nĂ€stan i 99% av fallen sĂ„ handlar de om missförstĂ„nd och avundsjuka. Är de inte trĂ„kigt? Hela vĂ€rlden hade blivit bĂ€ttre om man bara öppnar sin mun o börjar prata, utan att dömma. 
Vissa mĂ€nniskor Ă€r inte vĂ€rda min tid och kommer dĂ€rför inte fĂ„ den som innan. Jag Ă€r viktigast i mitt liv (klyschigt 😂😂) 
Men hĂ„ller inte jag sĂ„.. energitjuvar finns de gott om. Men ocksĂ„ underbara kĂ€rleksfulla, omtĂ€nksamma vĂ€nner har jag omkring mig!! Tack till er ❤❤❤

Att leva med en som har diagnoser lĂ€gger stor del av planering och struktering pĂ„ mig. Jag har valt detta en gĂ„ng men försöker omförhandla sĂ„ att alla kan lĂ€ra sig ta ansvar. SmĂ„ steg i rĂ€tt riktning men lĂ€tt Ă€r de aldrig. MĂ„nga gĂ„nger har jag velat sĂ€lja barnen o skjuta mannen 🙈 

Nu fĂ„r de vara nog om detta, ska strax köra hem o sova hela dagen 😍🙏 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar