Sidor

lördag 7 januari 2017

Mor och dotter dag 💗

Med shopping i Karlshamn! Och dĂ„ kan jag verkligen skriva under pĂ„ att jag lĂ€rt dottern allt jag kan vid shopping!! Vad hon handlade 😂😜 

Sen gick vi och Ă„t kebab innan hennes kompis mamma skickade och sa att de kryllade löss i hennes hĂ„r och att jag skulle kolla Nova đŸ˜·đŸ˜·đŸ˜· 
Hatar löss och bland de vĂ€rsta jag vet!! Men JO!! BĂ„de hon och jag! Jag endast 1 pytteliten och Nova lite fler. Andreas och Robin inga.. mĂ€rkligt!! 

Nu har vi haft allt detta livet iaf, vilket trĂ„kigt jullov för mina Ă€lsklingar!! 

Idag fyller nĂ€mligen min stora Ă€lskling 11 Ă„r ❤❤ stort grattis fina underbara Nova. NĂ€sta helg ska vi fira dig hemma för just nu har pappa förmĂ„nen och ha dig!! 
 Dags o Ă„ka hem l sova strax 😮😮





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar