Sidor

söndag 1 januari 2017

Gott nytt Ă„r đŸ’«

Hoppas ni haft en bra nyĂ„rsafton. Jag har jobbat 25 timmar kvalificerad övertid sen i fredags sĂ„ jag kĂ€nner inte att jag firat sĂ„ mycket. Mycket sjukt pĂ„ jobbet och endast 3 stycken kvar som kunde jobba đŸ€ŠđŸŒ♀️ 

Vi Ă„t i allafall god mat och ett glas vin till maten och sen mys i soffan. Som en helt vanlig kvĂ€ll egentligen men har aldrig sett meningen med hysterin pĂ„ nyĂ„r. Blev bjudna hem till mamma pĂ„ middag och en annan fyllefest men tackade nej för var helt slut! 👍 

Jobb nĂ„gra timmar till och sen hem o börja jobba hemma, stĂ€da o diska đŸ˜© 
Konstigt att de inte Ă€r gjort fastĂ€n man jobbat sen 9:00 i morse.. 

NĂ„gra nyĂ„rslöften fĂ„r ni inte av mig förutom att i mitt liv ska mĂ„nga förĂ€ndringar göras bĂ„de personligen, huset och familjen!! 

Puss Hej ✌đŸ»đŸŒž

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar