Sidor

lördag 10 december 2016

Veckan som gått!

Har bjudit på en massa men ändå har jag känt mig rastlös nu när skolan är slut för detta termin! Har jag sagt de? 🙈 
Fick A i betyg! Så himla glad o stolt, mitt första MVG någonsin 👍😝

Annars har jag hunnit med lite fikadejter med kompisar och barn, Elin i barnen va hos oss i onsdags! Så mysigt så. Nu börjar de dra ihop sig till hennes bröllop! 7 ynka dagar kvar 😍🙏💍💒

I torsdag var jag uppe i eringsboda några timmar för att hjälpa min syster med rensning! Ni ska veta vad jag njuter av att rensa och att titta på rensade lådor 😉 
Men vi hann bara 1 byrå på 3 timmar, DÅ har man mycket skit 😅😱

Igår var vi inne i Karlskrona för lite shopping o lämna Nova. Nova va den enda som shoppade för övrigt för Robin var inte så sugen på de kan man säga 😝


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar