Sidor

mÄndag 19 december 2016

Bröllop 💗

I lördags var de dags för vĂ„ra vĂ€nner att gifta sig efter typ 12 Ă„r ihop 😜 var ett super fint bröllop och super god mat! 
Jag trĂ€ffade en super söt tjej som jag klickade med direkt, kul att trĂ€ffa nytt trevligt o Ă€ndĂ„ okĂ€nt folk 😍 

Att jag blev askalas full var jag vĂ€l vĂ€rd efter sĂ„ mĂ„nga Ă„r av torka 😂

IgĂ„r vaknade vi vid 11 och sen hĂ€mtade barnen efter nĂ„gra timmar och sen rörde vi oss inte frĂ„n soffan pĂ„ hela eftermiddagen o kvĂ€llen! Brakförkyld har jag blivit ocksĂ„ đŸ˜· 

Idag har jag varit i Karlshamn o trĂ€ffat chefen, fĂ„tt min julklapp, fixat en söndrig nagel och handlat nĂ„gra klappar! 
Det var allt jag orkade med! Nu sofflĂ€ge en stund och sĂ„ fĂ„r vi se om de blir nĂ„gon lĂ„ngpromenad med hundarna! 

Kram 💕






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar